НОВИНИ

Коротко і по суті. Лише Найважливіше.
UMN.UA - це найважливіші теми дня у розвитку та ексклюзиви з прямих ефірів UMN. Красиво. Інформативно. Виключно. Будь собою. Будь з нами. Бути справжнім – важливо!
Launched by
Якщо вам подобається те, що ми робимо —
будемо вдячні за фінансову підтримку нашого проєкту.
💙💛
Наші реквізити:
ГО ЮМН
IBAN:
UA063052990000026001016207598
pb.ua:
5363 5423 0778 1303
monobank:
5375 4141 0021 8964
Наша банка монобанк:
Paypal:
paypal@skrypin.ua
Payoneer:
5300 7211 2293 8860
Мобільні перекази:
+380963302229

"Авіаційний безвіз": що не так з угодою ЄС та України про відкрите небо? Пояснює експерт з авіаправа

18:45 / 12 жовтня 2021

Україна і Європейський союз підписали угоду про єдиний авіаційний простір. Згідно з угодою про "відкрите небо", будь-яка країна Євросоюзу зможе призначати будь-якого європейського перевізника для виконання рейсів в Україну. Крім того, європейські перевізники отримують право літати на внутрішніх українських рейсах. Очікується, що угода сприятиме розвитку торгівлі, туризму, інвестиціям, здешевленню авіаквитків тощо.

Як зазначив в етері UMN експерт з авіаційного права Андрій Гук, угода має довгостроковий ефект і короткостроковий ефект. А до підписання угоди про "відкрите небо" Україна йшла 8 років. Як саме і коли саме запрацює угода не зрозуміло. Задекларовано, що тимчасово ця угода може застосовуватися до ратифікації всіма країнами, але має відбутися процедура обміну нотами, якої ще не відбулося, зазначив юрист. Він наголосив, що "просто завтра не можна користуватися зняттями обмежень, кілька місяців має пройти".

В цілому ця угода має велике значення для пасажирів і аеропортів українських, тому що в результаті вона приведе до того, що буде більше перевізників з Європи до України і буде певна цінова війна між ними на українських маршрутах. Але якщо цінова війна закінчиться тим, що якісь перевізники з цих маршрутів, наприклад, українські перевізники, не витримають конкуренції цінової, тоді європейські перевізники не будуть продовжувати дарувати українцям низькі ціни. Ця угода має довгостроковий ефект і короткостроковий ефект. Для аеропортів це добре, бо буде більше авіакомпаній, так чи інакше пасажиропотік збільшиться і український аеропорт має тільки виграти. Питання, чи виграють українські перевізники і їх працівники у довгостроковій перспективі. Ця угода може призвести до того, що українські перевізники матимуть більше проблем. Це в умовах, коли український перевізник не отримує допомоги від держави", - сказав Андрій Гук.

Також Андрій Гук каже, що сьогодні українські перевізники уже конкурують з європейськими.

Але якщо зняти будь-які обмеження, в довгостроковій перспективі українські перевізники можуть програти з об'єктивних причин, які можна сьогодні спрогнозувати. Тут мова про те, що витримати цю конкуренцію за умов повністю відкритого неба просто неможливим навіть якщо дуже старатися", – додав експерт.

Експерт з авіаційного права Андрій Гук, крім того звертає увагу, що "конкуренція - це позитив, в першу чергу для пасажирів і аеропортів".

Але для перевізників тут нюанс в тому, що вони не готові перебудуватися настільки, щоб витримати цю конкуренцію. І це не можна не враховувати. Можливо, для України важливіше, щоб пасажир літав, щоб ми мали українських перевізників, які мають робочі місця і специфічну галузь. В Україні є чимало національних перевізника і це варто зберегти... Відповідальні за це Уряд, міністр інфраструктури та Державіаслужба. Уряд може вже сьогодні вжити багато заходів для підтримки авіакомпаній. Навіть якщо він не має коштів для того, щоб їх підтримати в умовах пандемії. Це ПДВ на авіапальне, ПДВ на внутрішні рейси, які можна скасувати, і уже квиток на внутрішній рейс може конкурувати із залізницею", – розповів Андрій Гук. 

Більше про це дивіться у короткому відео:

⚡️ЗСУ вперше застосували безпілотник "Байрактар" проти російських окупантів на Донбасі

19:05 / 26 жовтня 2021

Перше застосування "Bayraktar" на Донбасі проти артилерії найманців. Ну що, ударні дрони "Bayraktar" були вперше задіяні в знищені ворожої артилерії. Кілька днів ворожі пропагандисти прокачували істерію, що ЗСУ порушили мінські домовленності та зайшли на ворожу територію. І сьогодні з максимально можливої дальності (15+ км) обстріляли село Гранітне на Донеччині. Звичайними засобами виявити батарею не змогли. Далеко. Крім того, найманці та окупанти почали масовані обстріли наших позіцій з артилерії. У відповідь, для збереження життя вояків, та цивільного населення, піднято БПЛА "Байрактар", була виявлена батарея, та ракетою знищена одна гармата. На цю хвилину. Розрахунки інших втікли. Але це не точно. Бо підняли не одного птаха. Довіряйте ЗСУ", – написав у Facebook волонтер Роман Донік.

Своєю чергою директор благодінойго фонду "Повернись живим" Тарас Чмут написав у Твіттер, таке: "Вітаю з першим успішним застосуванням ЗСУ ударних БПЛА «Байрактар». І так, ми не перетинали лінію розмежування і діяли по забороненим «Мінськими домовленостями» артилерії противника".

Відео обстрілу окупантів можна подивитися у Телеграм-каналі UMN.UA 

Раніше в ЗМІ окупантів з'явилася інформація, що село у "сірій зоні" на Донбасі взяло під контроль ЗСУ. Джерела видання "Бабель" у Міноборони це підтвердили. Потім штаб ООС це спростував.

Читайте також: Один воїн загинув, один поранений через російський обстріл на Донбасі – ОТУ "Схід"

Окупанти всю ніч обстрілювали житлові будинки Гранітного. Пошкоджено електромережі