НОВИНИ

Коротко і по суті. Лише Найважливіше.
UMN.UA - це найважливіші теми дня у розвитку та ексклюзиви з прямих ефірів UMN. Красиво. Інформативно. Виключно. Будь собою. Будь з нами. Бути справжнім – важливо!
Launched by
Якщо вам подобається те, що ми робимо —
будемо вдячні за фінансову підтримку нашого проєкту.
💙💛
Наші реквізити:
ГО ЮМН
IBAN:
UA063052990000026001016207598
pb.ua:
5363 5423 0778 1303
monobank:
5375 4141 0021 8964
Наша банка монобанк:
Paypal:
paypal@skrypin.ua
Payoneer:
5300 7211 2293 8860
Мобільні перекази:
+380963302229

Партії та кандидати витратили на агітацію у Facebook майже 84 млн грн – ОПОРА

18:27 / 23 жовтня 2020

З 5 вересня по 20 жовтня у Facebook було опубліковано понад 90 тисяч рекламних оголошень політичного змісту, свідчить моніторинг Громадської мережі ОПОРА.

Найбільше на агітацію у соцмережах витратила партія «За майбутнє» – понад 385 тисяч доларів (понад 10,9 млн грн).

Кандидати на посади міських голів також проявляли високу активність у Facebook. ОПОРА зафіксувала понад 598 сторінок кандидатів, які витратили майже пів мільйона доларів на 23816 рекламних дописів.

Найбільше у рекламу в соцмережах інвестувала кандидатка у мери Києва від «Слуги народу» Ірина Верещук. На 3847 дописи витратила понад 47 тисяч доларів.

Ми переходимо на розповсюдження інформації лише у YouTube, Facebook та Тelegram

13:23 / 2 березня 2022

Друзі! Важливо! Ми переходимо на розповсюдження інформації лише в YouTube, Facebook та Тelegram-каналі.

Інформаційні стріми з 8 ранку до 0 ночі у співробітництві з відомими журналістами та блогерами на каналах UMN та skrypin.ua

Наш Facebook: https://www.facebook.com/UkrMediaNetwork

Наш Тelegram: https://t.me/UMNuaНаш Twitter: https://twitter.com/UMN_ua