НОВИНИ
Партії та кандидати витратили на агітацію у Facebook майже 84 млн грн – ОПОРА
З 5 вересня по 20 жовтня у Facebook було опубліковано понад 90 тисяч рекламних оголошень політичного змісту, свідчить моніторинг Громадської мережі ОПОРА.
Найбільше на агітацію у соцмережах витратила партія «За майбутнє» – понад 385 тисяч доларів (понад 10,9 млн грн).
Кандидати на посади міських голів також проявляли високу активність у Facebook. ОПОРА зафіксувала понад 598 сторінок кандидатів, які витратили майже пів мільйона доларів на 23816 рекламних дописів.
Найбільше у рекламу в соцмережах інвестувала кандидатка у мери Києва від «Слуги народу» Ірина Верещук. На 3847 дописи витратила понад 47 тисяч доларів.
Ми переходимо на розповсюдження інформації лише у YouTube, Facebook та Тelegram
Друзі! Важливо! Ми переходимо на розповсюдження інформації лише в YouTube, Facebook та Тelegram-каналі.
Інформаційні стріми з 8 ранку до 0 ночі у співробітництві з відомими журналістами та блогерами на каналах UMN та skrypin.ua
Наш Facebook: https://www.facebook.com/UkrMediaNetwork
Наш Тelegram: https://t.me/UMNuaНаш Twitter: https://twitter.com/UMN_ua