НОВИНИ
Мовний скандал на Укрпошті отримав продовження

Укрпошта вважає неприпустимим грубе спілкування з клієнтом працівниці відділення в Кривому Розі.
Окрім порушення норм Законів про мову та обов’язкового використання засобів індивідуального захисту, співробітник знехтувала правилами обслуговування клієнтів, підвищувала голос та використовувала лайливі слова, що абсолютно неприйнятно. Враховуючи грубість порушень та наявність попереджень керівництва щодо якості обслуговування раніше, в компанії було прийнято рішення звільнити працівницю
В той же час Укрпошта закликає всіх бути толерантними та ставитись з розумінням до того факту, що за один день, чи навіть за рік, не можна змінити навички десятків тисяч працівників.
Нагадаємо, 18 лютого на Youtube з’явилося відео з працівницею відділення Укрпошти, яка обслуговувала відвідувачів без захисної маски, а потім вступила у перепалку з клієнтом, відмовляючись переходити на українську мову.
Ми переходимо на розповсюдження інформації лише у YouTube, Facebook та Тelegram

Друзі! Важливо! Ми переходимо на розповсюдження інформації лише в YouTube, Facebook та Тelegram-каналі.
Інформаційні стріми з 8 ранку до 0 ночі у співробітництві з відомими журналістами та блогерами на каналах UMN та skrypin.ua
Наш Facebook: https://www.facebook.com/UkrMediaNetwork
Наш Тelegram: https://t.me/UMNuaНаш Twitter: https://twitter.com/UMN_ua